søndag 6. september 2009

Skal jeg blogge daaaaaaa?

Fin tittel. Allerede brukt av Erik og Marie.. og kanskje noen fler. Ikke vet jeg. Men det jeg vet er at det er over 2 mnd siden jeg blogget sist. Ja, det har rett og slett vært veldig stille her. Og det har vært helt ok.

Og nå tenkte jeg at det bare blir kaos dersom jeg skal prøve å oppsummere alle de ukene i en bloggpost. Så for en gangs skyld gjør jeg det ikke. For det blir faktisk bare kaos. Det har skjedd mye. Veldig mye. Sommerferie pleier å være bra. Og det var den i år også! Hurra! Høsten pleier vel å være bra den også. Bare mindre fri og mer nye ting. Sånn var det i år igjen. Men nå gikk ikke turen til Hald, Kamerun eller London. Jeg er tilbake i Oslo. Jess. Det er ganske så deilig i grunn. Jeg liker Oslo. Flott, er det! Å være her.

Ellers da. Jo, jeg har tenkt at denne bloggen går i dvalemodus en liten stund. Usikkert hvor lenge. Men ja. Sånn er det bare. Alt har sin tid.

Likevel fikk jeg lyst til å dele noen bilder. Bilder sier så mye. Og det gjelder disse bildene også. Noen av dere skjønner kanskje ikke alt det som bildene prøver å si. Men sånn får det bare være. Bilder fra sommern 09. Hipphipp.

2 bilder fra dag- og nattmanøver på
LUNDELEIR 09

..og så må jeg bare nevne at det har vært overmåte godt å henge så mye med Marie i sommer!! Hun er og blir den beste!

FAMILIEMIDDAG UTE I SOLENJa. Hyggelig. 4 av 6. Jeg tok vel bilde og Matias hadde ikke rukket å sette seg eller noe sånt..

MIDTÅSENHJEMMET
Jeg har hatt fine uker med jobbing på Midtåsenhjemmet. Her er et bilde fra en dag det var konsert med Banjo-Kari for alle beboerne. Det var stor stas - for beboerne.

TO VAKRE KUSINER PÅ OPERAEN
Det ble kvalitetstid med søskenbarn både i Sponvika og i Oslo. Gleder meg allerede til neste år og uke 29.

..og uke 31! For da er det NORWAY CUP!
Heftig lovsang fra Profetene på kåffakamp. Stort!
8.00 på Furuset for å se 93-Gutta. Også stort! Nesten enda større? Men bare nesten...
..og på Norway Cup finnes det ikke dårlig vær - bare dårlige klær. Frøken Gustavsen klar til kamp!

SOMMERLEIR 2009
7 fantastiske dager, spør du meg. På dette bildet smiler ikke Therese. For hun er morsom og alvorlig på samme tid. Jeg tror forøvrig at dette er det eneste bildet jeg har der hun ikke smiler. For hun smiler nesten alltid! Hun har gitt meg så ufattelig mye. Både av smil, positivitet, klemmer, glede, latter, oppmuntring, koselige smzzz og listen er lang. Tror dette er den beste jenta det går an å lage leir sammen med. HURRA!..og her er den beste Sommerleirkomitéen ever lissåm.
"Unsvågz og Waaler, Bolla og Møller. Iselin og Bauge har krøller. Ko-ko-komité.."

EDVARD
..har hatt bursdag. Blitt stor gutt. Tenåring og greier. Så det feiret vi, som alltid, med familieselskap.
Sånn.
Det var noen bilder fra sommern.
Det er mye man kan si.
Men jeg tror ikke jeg sier så mye mer. I denne omgang. Og nå er det jo september allerede. Skal prøve å konsentrere meg om studier og slikt dette året. Blant annet. Kjenner jeg meg selv rett blir det vel mye tid til andre ting også. Men det er fint det. Viktig å leve.

Da er dvalemodusen offisielt i gang..


"God grant me the serenity
to accept the thing I cannot change,
the courage to change the thing I can,
and the wisdom to know the difference"

Ingen kommentarer: