søndag 14. juni 2009

Nedtelling

Siden sist har jeg:
- pakket mer. Ja, det er et stort kaos.
- vært på den kamerunske ambassaden i London. Det var litt som å være tilbake i Kamerun. Paul Biya på veggen og åpne dører. Tenk det. Ambassadens inngangsdør var bare åpen. Bienvenue. Jeg liker det.
- sendt noen klær til barna i Malawi via Martin Vickery (student i kirken)
- gitt noen klær og carrier bags til charity shop'en
- kjøpt lp-plater i charity shop'en
- vært på avslutningskveld med fotballjentene
- fått mange koselige "sorry you're leaving" and "you'll be missed"-kort og tegninger. Jeg liker tegninger.
- hatt bring & share lunsj med alle i kirken etter gudstjenesten

..og her kommer noen bilder!Kameruns ambassade i London. Holland Park. Posh area. Lunsj i Queen Square etter gudstjenesten.
Jeg fikk avskjedsgave fra Hampstead-jentene. Genser med Hampstead-logoen på. Umbro er forøvrig ikke riktig merke om dagen, sies det. Kåffa og Adidas er venner. Fine farger i hvertfall. Blå er favoritten. Alt er vel bedre enn MS-grønn. LP-plater...Jeg gleder meg mer og mer til å komme hjem!! 5 days left in London...

4 kommentarer:

einar sa...

Det har da alltid vært; den kamerunesiske ambassaden.....

Helene sa...

Jeg sa kamerunesisk i hele fjor. camerounais blir fort kamerunesisk. men nå sier i hvertfall alle stavekontroller og wikipedia at det heter kamerunsk. så derfor ble det sånn, denne gangen... men jeg klarer ikke kalle menneskene kamerunere. det blir feil. så vi møtes på halvveien, med en kamerunsk ambassade der det jobber kamerunesere :)

Anonym sa...

Hei Helene!

Lykke til med den siste uken i London.. Tenk så mye du har opplevd og sikkert lært dette året.
Godt å ta med seg videre i livet:)
Ha en fin,fin dag. God klem fra t.Ingjerd

Therese sa...

Oi, det var jo ikke helt meninga.
Eller forresten, jo! Jeg tok en Johanna;)