mandag 22. juni 2009

Home sweet home!

Yes indeed. Jeg er hjemme. Det er godt. Jeg landet på Gardermoen fredag kveld og ble møtt av 3 vakre jenter med norske flagg og store smil. Nå er det mandag kveld og jeg slapper av i kjellerstua med Edvard. De siste dagene i London var nydelige. Mye avskjeder. Litt trist, såklart. Men London er da ikke så langt unna, og jeg vet allerede at jeg skal tilbake dit en dag. Det er fint. Her er et bilde fra en av de siste kveldene. Joyce og Hanil hadde ikke kommet enda, da bildet ble tatt. Jeg fikk en England-shirt i avskjedsgave. Snille mennesker.

Her er Ane. Kusine-Ane! Hurra!! Jeg ble ca sååå glad da jeg skjønte at jeg skulle møte Ane i London. Vi hadde kvalitetstid. Mye mat. Mye smil. Ben & Jerry's. Brownies. Muffins. Frappuccino. OC. Og på min siste dag i London, spiste jeg frokost på Starbucks sammen med Ane. Stor stemning! Mye mimring. Mye planer. Uke 29 blir så bra.
Se så søt hun er da!

Ja, selvom ikke Ane var i London (bare) for å besøke meg, så har det vært mye besøk i løpet av året. Det har vært bra. Gøy at noen faktisk tok seg turen. Hyggelig. Veldig hyggelig!

Og nå er jeg altså hjemme igjen. Det er veldig deilig. Det er liksom noe helt spesielt med det å være hjemme. Spise is og legge seg på trampolinen, sånn som i dag. Sol. Varmt. Sommer i Oslo er ikke så dumt. Jeg tror dette blir en av de bedre sommerne på lenge. I morgen kjører vi ut til Vestbys perle. Jeg gleder meg.

Og nå som jeg er hjemme. Hva skal jeg gjøre med bloggen? Blogge mer? Ikke blogge? Skal tenke litt på den...

2 kommentarer:

Eirik sa...

Velkommen hjem!

og svaret er
... blogge mer:)

Therese sa...

Blogge!